welcome to my blog


Click here for Myspace Layouts

Saturday 16 April 2011

JAWAPAN...

ok..bertemu kite sekali lg dlm rancangan...hahah..over la plak..

ok..kite citer sal pe yg aku jwab n pe yg abg 2 bgtau aku k..
(berciter cam follower lbh dri 100 jerk..hahah)

pe yg aku jwab ialah:

1) aku byangkan jln 2 bengkang bengkok
2) A
3) harimau
4) B
5) B
6) kancil
7) B

nak tau pe yg abg 2 bgtau..

1) matlamat semue org same, tp daya terlalu merumitkan matlamat daya
2) daya suke pk perkara yg besar, tp x tau nak cri jln penyelesaiannyer
3) itu sifat dri daya
4) daya seorg yg open minded tp berhati2..
5) soal jdh, daya x ske org lain tentukan
6) itu sifat pasgn daya
7) daya terlalu berhati2 dgn risiko..

ermm..

aku cam harimau n jdh aku cam kancil..
pe mknenyer 2 yerk..
sang kancil bertemu dgn sang harimau..
lme2 die ngap...aaaauuuummmmm..knyag suda,...
(pe yg aku mngarut nie)..heheh

hahahaa..lwak2x...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...