welcome to my blog


Click here for Myspace Layouts

Saturday 16 April 2011

TAZKIRAH..

da 2 paper exam berlalu..public relation n teori komunikasi..
pr 2 ok la lg...masuk teori.. wow..mngis aku..da ar ujan..
bumi pun sdg mngis gak cam aku...

tp mlm nie aku x nak ar cite sal exam..
aku nak citer sal sln n jwapan..pe 2??????
hish2x....

sln nie akn mmwatkan sape2 yg terbce blog aku nie akn terpkir sndri..
tp klau nak pkir dgn org laen pun x pe gak..heheheh

soalan nie de abg _ _ _ _ _ yg bg...
die suoh aku jwab..

soalnnyer berbunyi..(nmpak benor menipunyer, mne de bunyi sbb die msg bukan call)..hehehe

1) byangkan ko ade kat atas jejantas. Di bawh ko de jln. Adkh jln yg ko byang 2 lurus or bengkang bengkok
2) ko lalui jln 2, nmpk utan, ape yg ko bygkn tntg utan 2??
    a)tebal besar                                      c)nipis besar
    b)tebal kecil                                       d)nipis kecil
3) smpai kat utan,baygkan pe haiwan yg ko nmpk???
4) kemudian nmpak umah, bygkn sama ade pintu rumah itu???
    a)terbuka
    b)tertutup tp x berkunci
    c)tertutup dan berkunci
5) masuk ke rumah itu, bygkan..
    a)daya cari mknn n jumpe dlm almari
    b)daya nmpak de mknn ats meja
6) daya mkn n pas 2 kuar,haiwan pe yg daya nmpk luar rumah 2????
7) daya berjaln n nmpak sg..
    a)daya x sentuh lgsg air 2
    b)daya basuh muka
    c)daya mandi kat c2 gak

nak tau pe yg aku jw....

jeng33x....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...